विशेष सम्पादकीय : राजीनामा दिएर नैतिकता प्रदर्शन आवश्यक

Logo
Red FM आइतबार, चैत्र ०४, २०८०

सन् १९० नोभेम्बरमा भारतका आठौं प्रधानमन्त्री बनेका चन्द्रशेखरले त्यहाँको काँग्रेस (ई) ले सरकारलाई दिएको समर्थन फिर्ता लिने भेउ पाएपछि राजीनामा दिए । काँग्रेस (ई) कै टेकोमा उनी प्रधानमन्त्री बनेका थिए ।

रथयात्राक्रममा वरिष्ठ नेता लालकृष्ण आडवानी बिहारमा गिरफ्तार भएपछि भारतीय जनता पार्टीले समर्थन फिर्ता लिएपछि बिपी सिँह सरकार विघटन भएपछिको विषम परिस्थितिमा चन्द्रशेखर भारतका प्रधानमन्त्री बनेका थिए । बाहिरबाट समर्थन गरेको काँग्रेस (ई) का अध्यक्ष राजीव गान्धीले कम्तीमा १२ महिना चन्द्रशेखर सरकार चल्ने सार्वजनिक अभिव्यक्ति नै दिएका थिए ।

तर, आफ्नो पूर्वप्रतिबद्धता र घोषणाविपरीत सरकारलाई सकस पर्नेगरी लोकसभा बहिस्कार गर्ने काँग्रेस (ई) को रणनीतिक योजना थाहा पाएका चन्द्रशेखरले चार महिनाको कार्यकालपछि लोकसभामै प्रधानमन्त्री पदबाट राजीनामा दिएको घोषणा गरे ।

खासमा हरियाणा प्रहरीका दुई जवान राजीवको निवासअगाडि मुखबिरी गर्न तैनाथ गरिएको भन्दै काँग्रेस चन्द्रशेखरसँग चिढिएको थियो । त्यस प्रकरणमा यथोचित छानबिन गराउने र त्यसमाथि व्यक्तिगत निगरानी राख्ने प्रधानमन्त्री चन्द्रशेखरको बाचाका बाबजुद पनि काँग्रेस (ई) ले सोही विषयलाई लिएर लोकसभा बहिस्कार गर्ने भएको थियो ।

५४३ सिट भएको भारतको तल्लो सदन लोकसभामा ६४ सदस्य मात्र रहँदा पनि प्रधानमन्त्री बनेका चन्द्रशेखरले भारतमा ठूला संकटका रूपमा रहेका आयोध्या विवाद, पञ्जाब समस्या, असम चुनाव र कश्मीर समस्या सुल्झाउन ठोस दिशामा अघि बढिरहेका बेला काँग्रेस (ई) मुखबिरी प्रकरणमा जौरी खेलेको थियो ।

आगामी चुनावसम्म अस्तव्यस्त संगठनलाई दुरुस्त पार्न समय खोजेका काँग्रेस (ई) अध्यक्ष राजीवले बाहिरबाट समर्थन दिएर चन्द्रशेखरलाई प्रधानमन्त्री बनाएका थिए ।

राजीनामा फिर्ता लिन र काँग्रेसका सदस्यलाई मन्त्री बनाएरै सरकार चलाउन काँग्रेस (ई) ले गरेको अनेक बिन्तीभाउ अस्वीकार गर्दै चन्द्रशेखर कार्यवाहक प्रधानमन्त्री मन्जुर भए तर राजीनामा फिर्ता लिएनन् ।

भारतीय राजनीतिमा दृढनिश्चय, सत्यनिष्ठा र विद्रोहका पर्याय मानिने चन्द्रशेखरले समर्थन दिएको दलको घुर्कीका कारण मात्र प्रधानमन्त्री पदबाट राजीनामा दिए । तर, नेपालको राजनीतिमा नैतिकताको खढेरी छ । एउटाले समर्थन दिइरहेकै बेला अत्यन्त गुपचुप तरिकाले अर्काका समर्थन हासिल गरी नेतृत्व टिकाइराख्ने अनौठो खेल भइरहेको छ । जहाँ संगठन, निष्ठा र संकल्पका विषय गौण भएका छन् ।

केन्द्रमा नयाँ सत्ता गठबन्धन बनेपछि नेपाली काँग्रेस सरकारबाट बाहिरिएको छ । काँग्रेसले प्रतिपक्षीका रूपमा भविष्योन्मुख तर सशक्त भूमिका निर्वाह गरिरहेको छ । अतीतका घटनाक्रमबाट पाठ सिकेर भविष्यको चिन्ता गर्नु राजनीतिक दलका लागि जीवन्त भएको प्रमाण हो । यसअर्थमा काँग्रेसको अहिलेको भूमिका विकल्पहीन परिस्थितिको उपजमात्र होइन, विवेकपूर्ण पनि छ ।

मधेश प्रदेशमा नेपाली काँग्रेस अझै सरकारबाट बाहिरिएको छैन । बर्खास्तगीको पर्खाइमा छ । नेकपा एमालेसहित नेकपा माओवादी केन्द्रको संघीय सत्ता गठबन्धन बन्दा नेकपा (एस) नजोडिँदासम्म वा प्रधानमन्त्री पुष्पकमल दाहालले विश्वासको मत हासिल नगर्दा सम्म मधेश प्रदेशमा काँग्रेसका मन्त्रीले राजीनामा नदिनु ‘पर्ख र हेर’ को अवस्था थियो । तर, राजनीतिक घटनाक्रम अघि बढ्दै केही समयका लागि काँग्रेस प्रतिपक्षमै बस्नुपर्ने तय भइसकेपछि पनि काँग्रेसका मन्त्री प्रदेश सरकारबाट बहिर्गमित नहुनुलाई राजनीतिक र रणनीतिक दुवै दृष्टिले पुष्टि गर्न सकिँदैन ।

नेपालमा प्रदेश सरकारहरूको स्वरूप र संरचना तय हुने भनेकै संघीय सत्ता गठबन्धनअनुरूप हो । संघ र प्रदेश दुवैका संसद्मा दलहरूको सँख्यात्मक उपस्थितिले पनि यस्तो हुने गरेको छ । यो अवस्था अनौठो पनि होइन । मधेश प्रदेशमा पनि राजनीतिक दलहरूको सदनमा उपस्थितिको अंकगणितले पनि संघीय सत्ता गठबन्धनको चाहनाअनुसार नै सरकार तय हुने अवस्था छ ।

त्यसैले काँग्रेसले विगतमा मुख्यमन्त्री सरोजकुमार यादवलाई इमानदारीपूर्वक सहयोग गरेको तर्कका आधारमा मात्र सरकारबाट नअलग्गिने तर्क केट्यौलीपन हो । निरर्थक र अराजनीतिक गनगन । जसको सुनुवाइ मुख्यमन्त्री यादवले त गर्दैनन् नै । जनताका सामु पनि यस्तो तर्क स्थापित गर्न सकिँदैन ।

संघीय सत्ता गठबन्धनका दलहरूबीच अविश्वास र मतभिन्नता छन् । जसले गर्दा मुख्यमन्त्री यादव वा उनको दल जनता समाजवादी पार्टी (जसपा) नेपालको नेतृत्वलाई स्वीकार नगर्लान् । पार्टीबीचको वैमनस्यले गर्दा प्रदेशमा फरक समीकरण बन्ला भन्ने अनुमान पूर्णतः निशङ्क नहुन सक्छ । तर, यसै आधारमा काँग्रेसले दाउ पर्खेर बस्नु नैतिक हुन सक्दैन ।

कोसीमा सत्ता परिवर्तन हुँदा पनि तत्कालीन सत्ता गठबन्धनभित्रकै दलकै नेतृत्वमा सरकार गठन भएको सन्दर्भ विस्मृत गर्न सकिँदैन ।

सरोज सरकार परिवर्तन गर्ने अहिलेका गठबन्धनका दलहरू नेकपा एमाले, नेकपा माओवादी केन्द्र आदिका प्रयास काँग्रेसकै अरुचिका कारण निस्तेज भएको थियो । त्यसैले ती दलहरूले प्रदेशमा काँग्रेसलाई विश्वासमा लिएर सरकार गठन गर्नेसम्मको उथलपुथलमा सामेल हुन्छन् भन्ने अनुमानका लागि ठोस र पर्याप्त आधार देखिँदैनन् ।

हो, एउटा बुझाइ हुनसक्छ । मुख्यमन्त्रीमा सहमति नभए प्रदेशमा गठबन्धनका अन्य दलहरू केन्द्रीय नेतृत्वकै विश्वासमा फरक समीकरण बनाउन सक्छन् । तर, यसको छाँटकाँट पनि न्यून छ । मधेश प्रदेशमा मौजुदा समीकरण धर्मरिन दिएर केन्द्रीय सत्ता संकटमा पार्ने वा त्यसको संकेत गर्न सम्मका लागि दलहरूले बिनासित्ति दुस्साहस जुटाउँदैनन् । ठूलै चमत्कार भएर यस्तो हुने सम्भावनाको छनक छ भने पनि काँग्रेस बाहिर बसेर यस परिस्थितिको प्रतीक्षा गर्नुपर्छ ।

काँग्रेस सरकारबाट बाहिरिँदैन भने मुख्यमन्त्रीले काँग्रेसका मन्त्रीलाई बर्खास्त गर्नैपर्ने भन्ने छैन । आफ्नै दलका मन्त्री राखेर मन्त्रिपरिषद् पुनर्गठन गरे पनि पुग्छ । त्यसपछि गठबन्धनमा सामेल दललाई मन्त्री बनाउन सक्छन् वा अन्य समीकरणका विषयमा चर्चा हुनसक्छ ।

अन्य राजनीतिक दल छलछामका भरमा जनादेशलाई अपमानित गरे भन्दैमा काँग्रेसलाई त्यस्तो गर्ने छुट छैन । लोकतान्त्रिक पद्धतिप्रति काँग्रेसको अटुट, अविचलित र अडिग मान्यताले पनि यस्तो गर्ने सुविधा काँग्रेसलाई छैन । त्यसैले अहिलेलाई भने काँग्रेसले सामान्य नैतिकताका आधारमा मधेश प्रदेश सरकारबाट राजीनामा दिएरै बाहिरिनुपर्छ। अनि विगतमा झैँ सरकारको लाचार छाँया बन्नेगरी हैन, बलियो प्रतिपक्ष बन्ने गृहकार्यमा जुट्नुपर्छ ।

तपाईको प्रतिक्रिया
RED FM

हाम्रो टिम

छिटै आउदै छ

सम्पर्क

Red FM 101 MHz
Biratnagar Morang Nepal
E-mail: [email protected]
Web: www.redfm.com.np
Facebook: fb.com/redfm.com.np
Phone: 9825378356